ساری؛

تعمیر و بهسازی  ۸  واحد مسکن مدد جویان در ساری

 ۸  واحد مسکن مدد جویان کمیته امداد دودانگه ساری تعمیر و بهسازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی دامادی رئیس کمیته امداد دودانگه ساری گفت: تعمیر و بازسازی ۸ واحد مسکن مددجویی،  ساخت پنج واحد سرویس بهداشتی وحمام و ۳ مورد حصار کشی از جمله خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان دودانگه در ۳ماه نخست سال امسال بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان دودانگه در ۳ ماه نخست امسال ۳۰درصد افزایش داشته است ، افزود: احداث، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی در این منطقه  از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

رئیس اداره کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه ۱۰ واحد مسکن مددجویی امسال در این منطقه ساخته خواهد شد گفت: با کمک خیران و مردم نیکوکار می توان مشکل مسکن محرومان و نیازمندان را رفع کرد.

دامادی با توجه به ساخت سه واحد مسکن شهری و روستایی در این منطقه افزود: تعمیر،احداث ،بازسازی و بهسازی مسکن مدد جویان شهری و روستایی یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان است .

وی با بیان اینکه  یک واحد مسکن مددجویی در روستای سنگده در حال ساخت است گفت: این واحد مسکونی که بر اثر رانش دچار آسیب شده بود با مساعدت خیران و با هزینه ی ۳۰۰ میلیون ریال بستر سازی شد و بقیه ساختمان  هم با همکاری خیّران ، دهیاری و شورای روستا تکمیل و به مددجو تحویل داده خواهد شد که تاکنون ۲۵ درصد کار ساخت انجام شده است.

رئیس کمیته امداد دودانگه ساری گفت: با مشارکت خیران مازندران در  ساخت  مسکن ، این نهاد با همکاری خیران در مدت زمان ۶ ماه از اعتبارات کمیته امداد به ارزش ۱۲۰  میلیون ریال و کمک خیران و اهالی روستای جورجاده از محل زکات به مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال به ساخت مسکن  برای یکی از مددجویان اقدام کرده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

دامادی گفت:  هزار و ۸۲۸ نفر در دودانگه تحت حمایت کمیته امداد قراردارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/آ

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.